Shop

Veelgestelde vragen

Maak een keuze uit de volgende opties:

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Sparco streeft ernaar om bestellingen binnen twee weken af te leveren. Je ontvangt je bestelling uiterlijk binnen vier weken, tenzij door Sparco anders is aangegeven.

Hoe worden de producten verzonden en geleverd?
De producten worden door een vervoerder op het door jou opgegeven adres geleverd. Als er niemand thuis is op het moment van aflevering, vind je een briefje in de bus met verdere informatie.

Ik heb meer dan 4 weken geleden een product besteld en heb het nog niet ontvangen. Is er iets mis gegaan?
Alle bestellingen worden door ons met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgevoerd. Mocht je desondanks na 4 weken je bestelling nog niet hebben ontvangen, dan verzoeken wij je een e-mail te sturen vanaf deze website.

Mijn bestelling was bij aflevering beschadigd. Wat moet ik nu doen?
In dat geval verzoeken wij je een e-mail te sturen vanaf deze website (zie de link bovenaan deze pagina) met een duidelijke omschrijving van de beschadiging. Je ontvangt dan direct informatie hoe het verder gaat. Het beschadigde artikel kun je kosteloos retourneren waarna wij direct het juiste artikel naar je opsturen.

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen om alsnog het juiste artikel te krijgen?
Alle bestellingen worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uitgevoerd. Als je desondanks een ander product ontvangen hebt dan je hebt besteld, verzoeken wij je een e-mail sturen vanaf deze website (zie de link bovenaan deze pagina). Je ontvangt dan direct informatie hoe het verder gaat. Het verkeerde artikel kun je kosteloos retourneren, waarna wij direct het juiste artikel naar je opsturen.

Ik heb een vraag over het product. Bij wie kan ik die stellen?
Je kan een e-mail met je vraag sturen vanaf deze website. Wij zullen je vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Hoe lang is de garantietermijn?
Dit kan per product verschillen. Als je ons een e-mail met je vraag stuurt vanaf deze website (zie de link bovenaan deze pagina), met duidelijke vermelding over welk product het gaat en sinds wanneer je het product hebt, dan informeren wij je over de garantietermijn.

Hoe kan ik een klacht over deze shop indienen?
Wanneer er iets niet naar wens wordt afgehandeld zullen wij ons uiterste best doen dit voor je op te lossen. Jouw klacht of probleem kan je per mail sturen vanaf deze website (zie de link bovenaan de pagina). Wij nemen je klacht direct in behandeling.

Inloggen


Mijn account
Account aanmaken Wachtwoord vergeten

Mijn winkelwagen
Je hebt geen artikelen in je winkelwagen.